Lada 4x4 Urban
 
  • Osnovni podaci
  • Tehnike karakteristike
  • Slike
Dobro poznati automobil iji koncept iznova potvruje svoje prednosti ve nekoliko decenija.
Model koji je prvi uinio terensku vonju pristupanom najirem krugu kupaca irom sveta, danas poseduje savremeni upravljaki i koioni sistem kao i elektronsko upravljanje motorom.
Redukcija i blokada diferencijala su pouzdan saveznik u tekim uslovima.
 

Lada 4x4 Urban

Komercijalna oznaka vozila

LADA 4 x4 i LADA 4X4 URBAN

Norma toksinosti izduvnih gasova

EURO6

Tip karoserije

AC (Karavan)

Broj vrata

2 sa strane + vrata prtljanika

Broj sedita

4

Medjuosovinsko rastojanje

2200mm

Teina praznog/punog vozila

1210/1610kg

Dozvoljena teina prikolice;

-sa sopstvenim konicama

1.490kg

-bez sopstvenih konica

400kg

Dimenzije vozila-mm, (Dx(**)xV

3740x1680(**1814)x1640-(**irina sa otvorenim retrovizorima)

Zapremina prtljanika

265/585 (sklopljeno/rasklopljeno zadnje sedite)

Rastojanje od kolovoza (klirens) sa gumama 185/75-R16

213mm' ispod kutije za dnjeg mosta

Radijus okretanja

5,5m

Tokovi (felne )/Gume

eini 5J16,175/80R16 ,185/75R16

MOTOR-PERFORMANSE

Radna zapremina, broj cilindara, ukupan broj ventila

1690ccm, 4cilindra u liniji,8ventila

Maks.snaga kW/ Maks.obrtni moment (pri o/min)

61kW/5000 o/m0in, 129Nm/4000 o/min

Prenik cilindra/hod klipa; mm

80x82

Stepen kompresije

9.3

Komandovanje gasom

Elekronsko upravljanje doziranjem gasa

Maksimalna brzina km/h, Ubrzanje 0-100km

142km/h , ubrzanje 17sec

Zapremina rezervoara-lit

42lit

Potronja goriva Lit/100km, srednja

10,8lit*(Rezultat po direktivi EEC93/116-ispitivanje na valjcima.

Podatak slui samo za poredjenje

TRANSMISIJA/UPRAVLJA/VEANJE/KONICE

Kvailo

suvo, samopodeavajue ,tip Valeo, hidraulino

Menja

Manuelni sa 5brzina

Redukcija

Dvostepeni reduktor sa blokadom diferencijala

Prenosni odnos reduktora (vii stepen, nii stepen)

Vii/nii stepen prenosa 1,2/2,135

Prednji most-pogon

Stalni pogon od reduktora

Zadnji most

Sa krutom zadnjom osovinom

Upravljaki mehanizam

Hidraulini servo volan

Pogonski tokovi

Stalni pogon na sva 4 toka

Prednje veanje

Nezavisno, opruno,na poprenim polugama sa hidraulinim

amortizerima, sa stabilizacionom polugom

Zadnje veanje

Zavisno, poluno, opruno, sa hidraulinim teleskopskim amortizerima

Pogonski tokovi

STALNI POGON NA SVA 4 TOKA

KOIONI SISTEM

ABS (Anti bloking sistem)+BAS (pomo pri naglom koenju)

Hidraulini dvokruni sistem sa dijagonalnom raspodelom

STANDARDNA OPREMA

Dnevna svetla sa automatskim ukljuenjem

Ukljuuju se startovanjem motora

Instrument tabla sa funkcijom putnog kompjutera

Pokazuje tano vreme , spoljnu temperaturu, napon akumulatora,

napon punjenja akumulatora, internu i ukupnu kilometrau

ISOFIX prikljuak za deije sedite

Instaliran na zadnjem seditu -3 mogue pozicije

Tonirana stakla

Blokada motora protiv kradje

Imobilizator, aktivira se po elji vlasnika

Svetla za maglu

Pojaana zadnja svetlosna grupa ukljuenjem prekidaa svetla za magl

Podeavanje visine farova

Hidraulino podeavanje nagiba svetala iz kabine

Sigurnosni pojasevi

Za vozaa, suvozaa i 2 zadnja sedita

Signalizator zakljuavanja vozaevog pojasa

Obaranje naslona zadnjeg sedita

Rezervni toak u punoj dimenziji

Metalik boja

Aluminijumski naplatci

Restilizovana sedita

Grejana prednja sedita

Elektropodesivi spoljni retrovizori sa grejaima

Branici uboji karoserije

Restilizovan toak volana


BEOLADA d.o.o. Sva prava zadrana © 2016 by DSI Design